Hej! Jag känner att jag uppdaterar ganska mycket just nu. Bloggsommar liksom haha! Uppskattar ni att jag lägger ut flera inlägg?
 
Jag har typ haft världens roligaste dag. Alltså seriöst, världens roligaste. Vad har jag gjort för att få världens bästaste vän? Jag har garvat ihjäl mig, alltså ärligt talat det var så oerhört kul! Jag var då med min kompis Darya och vi satt ute på hennes balkong, tog bilder, åt lunch och skrattade. Haha, det är typ sånt vi gör. Grejen med mig och mina kompisar är att vi inte så ofta gör supercoola grejer som att gå på konserter, reser, osv. men vi lyckas ändå göra varje liten grej vi gör ihop till det roligaste på jorden, förstår ni? 
 
Planen för resten av kvällen är att fixa om lite här på bloggen då jag är aningen trött på mitt tema, äta middag, filma och redigera till VideoFyMe (alvahamreteg) och möjligtvis övertala min pappi att gå och bada med mig... Vi får väl se hur det går?
 
Förresten,om ni läste mitt förra inlägg läste ni om hatkommentarerna och den här personen som hade en fanpage och några andra kommentarer kanske. Jag och min storebror kikade på IP-adresserna till alla kommentarer för att kunna kolla up vem som skrev hatet och det visade sig att det var en och samma Ip-adress som hade skrivit både hatet och flera andra kommentarer som var ganska snälla. Det visade sig även att personen som hade skrivit kommentarerna hade låtsats vara en av mina nära vänner och skrivit en kommentar under hennes namn! Vi kollade upp adressen men det verkar som om datorn som personen har skrivit på tillhör en allmän plats här i Stcokholm... Jag vet för tillfället inte riktigt om jag kan göra något mer. Jag lovar att hålla er uppdaterade och jag ber hemskt mycket om ursäkt till alla som påverkats av allt detta stök!
 
Tusen biljoner kramar,
Alva♥

1 kommentarer

Saga

25 Jun 2016 10:27

Ja!! Det är så kul när du uppdaterar mycket! Hoppas det löser sig med den där personen!💗

Svar: Åå tack bästa Saga!!
Alva Hamreteg

Kommentera

Publiceras ej