Hej! Jag gör mitt bästa att uppdatera så ofta som möjligt här, tycker ni att detta är lagom eller vill ni ha ännu mera? Kommentera!!
Men hur som helst, detta blir en liten nulägesanalys bara. Jag har sportlov! Så skönt. Jag har tänkt på en grej, på skolveckor är måndagar min sämsta dag och fredag min bästa men på loven är et tvärt om! Jag älskar känslan att vakna på en lobmåndag, men på fredagen är man så ledsen att lovet snart är slut. Men idag är det måndag och jag har inget att vara ledsen - Jag har ju ett helt lov att se fram emot!
Förra veckan var jag i skolan på måndagen och hade vanliga lektioner men på tisdagen träffade jag hela min klass på Arlanda klockan 06 på morgonen. Du lästa rätt, alla 54 elever i min klass åkte tillsammans till London! Vi hade så oerhört kul tillsammans och det var en väldigt mysig resa och vi hann med mycket i förhållande till den korta tiden vi var där! Vi åkte hem igen på torsga kväll och då hade vi redan hunnit med Madame Tussaud´s, London Eye, London Dungeon, British Museum, Tower of London OCH shopping! Väldigt lyckad resa. Jag har planerat att göra ett inlägg där jag berättar mer detaljerat om resan ifall ni vill.
Sedan under helgen var jag på TioTretton och gick en sväng på bokrean. Jag tänker att jag gör ett inlägg om bokrean när jag är färdighandlad. Jag har än så länge bara handlat två böcker men jag ska ska nog köpa ännu mer under utförsäljningen i slutet av veckan och det är halva reapriset... Då fixar man ju de största fynden!
 
Kram<3

Kommentera

Publiceras ej