Hej igen! Nu var det ett tag sedan jag bloggade men jag känner ändå att jag bloggar mycket mer nu än förut. Jag vill lägga ungefär lika mycket fokus på båda mina bloggar så jag tror att det kommer kanske mellan ett och fem inlägg i veckan här och ett inlägg i veckan på alvashongkong.blogg.se!
 
Jag sitter just nu och äter frukost! Jag har gjort världens godaste smootgie, men jag har haft i mindre yoghurt än vanligt så att den blir mer som en glass, mums!! Sedan bredde jag också en macka bara för att bli ordentligt mätt inför resten av dagen, då en av mina bästa vänner ska komma hit - Karin! Vi har tänkt att vi ska bada lite och bara chilla typ. Men innan hon kommer vid 11:30 ska jag åka och göra lite ärenden... Eller, ärenden får det att låta så himla mammigt haha! Jag måste helt enkelt fixa lite saker!
Tusen biljoner kramar,
Alva♥
 
 

Kommentera

Publiceras ej