Hej! Förlåt ännu en gång för den dåliga uppdateringen här på bloggen, jag ska verkligen anstränga mig att uppdatera här minst en gång i veckan. Jag har fått en del kommentarer då ni ber mig att komma tillbaka och det motiverar mig verkligen att fortsätta blogga! Så nu ska jag sätta igång igen på allvar. 

En av de främsta anledningar till att jag bloggar så lite är på grund av sådan förfärlig idétorka. Jag vill veta vad ni vill läsa om! Vill ni läsa olika tags, åsikter på olika saker, recept, min vardag... Jag vill skriva om det NI vill lösa om! Lämna mer än gärna en kommentar där ni berättar vad ni vill läsa.

Ses snart, kram<3

2 kommentarer

Anonym

26 Mar 2016 08:33

Berätta om nån aktivitet du går på!

Lisa

30 Mar 2016 18:40

Jag skulle gärna vilja se mycket bilder på sådant du gör, du själv tycker är fint m.m. Det skulle också vara roligt om du ville skriva om sånt du bakar eller lagar, t ex olika frukosttips! :-)

Kommentera

Publiceras ej