Hej bästa ni! jag känner mig verkligen glad idag. Allt är liksom bra. Hong Kong går framåt, jag har sommarlov, jag har massa roliga planer med massa roliga konpisar och jag har fått mycket positiv response på båda mina bloggar. Det enda tråkiga är väl att jag också har fått lite negativt också, men det försöker jag bara strunta i! Men till alla som kommenterar något, tänk alltid på hur DU skulle känna om någon skrev så om dig. Om du tror att du skulle bli glad och tacksam, skicka iväg kommentaren men om du tror att det skulle göra dig ledsen kanske du ska tänka till en gång till innan du klickar på skicka, förstår ni? Men jag blir självklart jätteglad av att höra feedback och vad jag kan bli bättre på, men i en kommentar där någon hoppas att mitt plan till Hong Kong kraschar och att jag dör hittar jag ingenting motivarnde eller tipsande. Som tur är är det lååångt ifrån alla som skriver så! I veckan var det en tjej som skrev att hon hade en fanpage till mig på instagram, hur gulligt är inte det?
 
En annan superkul grej är att jag känner mig så motiverad att blogga! Jag ska försöka blogga mer än en gång per vecka på denna och en gång i veckan på min Hong Kong blogg (alvashongkong.blogg.se). Jag tycker att det är superkul att kunna dela med mig av mina tankar och mit vardagsliv och jag hoppas att ni tycker att det är lika  kul att läsa om det också! 
 
Haha, väldigt glatt inlägg idag kan man säga! Vi ses igen om några dagar.
Tusen biljoner kramar, 
Alvis♥

Kommentera

Publiceras ej